torsdag 9. juli 2009

"PeltorPie"


Har lånt hørselverna til Pappan min idag!











Hei alle sammen!

Nå har jeg nettopp våknet fra ettermiddagskvilen min. Har ligget i den vakre hvite vogna mi og slappet av. Mamma sier det er viktig å sove litt, skal man bli stor å sterk! Jeg synes det var så godt å ligge der at jeg ikke gadd å si ifra når jeg hadde våknet engang, bare lå der og skrapet med neglene på det nydelige stoffet inne i baggen.


Idag har vi vært å gått en tur på stranda å besøkt svanen som bor der. Vi pleier å besøke stranda jevnlig , iallefall når pappa er på arbeid, og i det siste har svanen vært der hver gang. Mamma synes litt synd på svanen som bor der helt alene, så hun pleier å ta med brød til den.


Jeg har fått meg en bæremeis som er kjekk å ha når vi skal på tur, selv om den er litt stor enda, eller kanskje jeg er litt liten?=) Avogtil blir jeg litt trøtt av den friske lufta å dubber litt, men prøver så godt jeg kan å holde meg våken for å få med meg mest mulig av det som skjer. Jeg liker å være ute!



Her er jeg med det kule smekket jeg fikk av tante Lisa.=)

På stuebordet står denne nydelige buketten med roser som mamma fikk fra hagen til oldemor. Den skaper god duft i hele huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar